اولین برگزار کننده ی مجموعه مسابقات بازی های ویدیویی ایران
برای تمامی پلتفرم ها
همراه با جوایز ارزنده

IRGrand
لوگو مجموعه IRGT وبسایت IRGRAND برگزار کننده ی معتبر و رسمی بازی های آنلاین و مسابقات گیم در ایران با جوایز نقدی
۰
سبد خرید

با اسپاسنرینگ بزرگترین خودروسازی خصوصی کشور

درآمد از گیم و مسابقات بازی های pc ps4 mobile در ایران بهترین مسابقات گیم irgrand irgt پولدارترین گیمیر ها cod call of duty warzone mobile online iran pubg fortnite clash clash royale clash royal کال آف دیوتی موبایل آنلاین پابجی کلش اف کلنز کلش رویال فورتنایت فیفا ۲۱ فیفا ۲۲ fifa 2020 fifa 2021 fifa 2022 ea championship game reward

20 بازی محبوب تمام دوران

ببینید، راه های متعددی برای اندازه گیری عینی مقدار بازی های فروخته شده وجود دارد.حالا سوالی که پیش مساد اینه آیا بیش ترین فروش به طور قطع به معنای محبوب ترین بازی های ویدیویی ساخته شده تا به حال است؟ ما فکر نمی کنیم. وقتی صحبت از بازی های ویدیویی محبوب می شود، چند نکته وجود دارد که باید به دنبال آن ها باشید:

  • نام شناخته شده

وقتی به سراغ کسی می روید که بازی های ویدیویی انجام نمی دهد و از او می خواهید سه بازی ویدیویی نام ببرد، آن ها چه می گویند؟ بله این محبوبیت است.

  • خاطرات خوش

وقتی از دوستانتان که بازی ویدیویی می‌کنند بپرسید که بهترین لحظاتی که در بازی تجربه کردند چه بوده‌، از چه مواردی حرف میزنند؟ این نشان می‌دهد که بازی‌های ویدیویی محبوب تاریخ چیستند.

ما تعداد زیادی از گیمر ها رو برسی کردیم، در اینترنت جستجو کردیم و دیدیم که چند میلیون نسخه از بازی‌ها فروخته شده، و در نهایت یه فهرست درست کردیم که میشه بهش گفت معتبرترین فهرست  بازی‌های محبوب، یا بهش گفت مجموعه‌ای بی طرف از محبوب ترین بازی ها بدون در نظر گرفتن تبلیغات دروغین و نظرات مثبت یا منفی، بیاید این لیست بازی‌های ویدیویی محبوب بر اساس آمار واقعی رو نگاه کنیم.


Pacman

 

 

یکی از بزرگترین بازی‌هایی که از صنعت بازی‌های ویدیویی خارج شد، بازی Pacman است که به عنوان یکی از شناخته شده ترین ماسکوت‌های بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود و به راحتی عنوان بازی‌ ویدیویی محبوب تاریخ را به دست می‌آورد. Pacman در رتبه 20 قرار می‌گیرد زیرا این بازی یک بازی قدیمی آرکید است که همه حداقل یک بار آن را بازی کرده‌اند، قبل از اینکه حدود 15 سال پیش به طور کلی بسته شود. 

از آنجایی که بازی ها همیشه پیشرفت میکنند،Pacman همیشه جنبه ناامید کننده و ساده انگارانه دارند. بله، "کلاسیک" است اما مثل فیلم های قدیمی، کلاسیک بودن به این معنی نیست که خوب است! با این حال، این بازی به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ، جایگاهی ویژه در این لیست دارد.


Tetris

 

 

شرط می بندم که این یکی رو ندیدی! شوخی کردم، احتمالا وقتی رقبای محبوب ترین بازی تمام دوران را تصور می کردید، به ذهنتان خطور می کرد. تتریس یک بازی کلاسیک و بی زمان است که از هر بازی دیگری که تا به حال ساخته شده بهتر عمل کرده و خود را در میان بازی های ویدیویی محبوب به شهرت رسانده است. وقتی صحبت از عناوین محبوب در میان کسانی که بازی های ویدیویی انجام نمی دهند، میشود و از آن ها سه عنوان بازی می خواهید، حداقل ۵۰ درصد از آن ها می گویند تتریس.


Wii Sports

 

 

Wii Sports به طرز غیرقابل انکاری عالی هستند. اگر Pacman  می توانست بیشتر شبیه به Wii Sports باشد، شاید هیچگاه بسته نمی شد و شاید پکمن جایگاه بهتری در این لیست داشت.اما نه، تنها Wii Sports می توانند مانند Wii Sports باشند.

این بازی قطعا جایی در مشهورترین بازی های ویدیویی دارد که در طول دهه ۹۰ میلادی به عنوان یکی از عناوین پرچمدار کنسول Wii عرضه شد.به طور کلی، این بازی برای تمام سنین سرگرم کننده است و نسخه های زیادی از آن به فروش رفته است. و نکته جالب این است که این بازی در تمام دنیا به جز ژاپن فروش خیلی خوبی داشته است.


Sonic the HedgeHog

 

 

سری سونیک که یکی از شناخته شده ترین شخصیت ها در تمام بازی ها است، بازی های متعددی دارد که می تواند در لیست محبوب ترین بازی های ویدیویی ما قرار بگیرد، بنابراین به طور کلی این فرنچایز را انتخاب خواهیم کرد. برخی از ورودی های این لیست بیشتر به عنوان کل فرنچایز معنا پیدا می کنند تا یک بازی منحصر به فرد. برای مثال سونیک احتمالا در Sega Genesis و Game Gear به محبوبیت رسید. نه در سیستم های دریم کست (خدانگهدار سگا). با این حال مردم سونیک را به خوبی می شناسند. 


The Sims

 

 

شاید شما شگفت زده باشید که The Sims در واقع یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری است. این بازی یکی از آن بازی‌هایی است که مهم‌ترین ویژگی آن، بی‌نهایت بودن است. صادقانه بگوییم، ما خیلی ساعت‌ها را صرف ساخت خانه‌های خود، قرار دادن ظروف کثیف روی زمین، ایجاد روابط و آتش زدن آشپزخانه کرده‌ایم. 

این بازی ممکن است برای شما سرگرم‌کننده باشد و جذابیت جدی آن، خارج از مخاطبین معمول بازی‌های ویدیویی، باعث می‌شود تا این بازی شبیه‌سازی زندگی، در فهرست بازی‌های پرطرفدار تمامی زمان‌ها جایگاهی داشته باشد.


Diablo III

 

 

این بازی تعداد زیادی نسخه به فروش رسانده است که این موضوع برای ما مبهم بود. شخصیت‌های فوق‌العاده، جوایز جذاب و شرکت بلیزارد... آسان است که ببینیم چرا این بازی یکی از بازی‌های پرطرفدار و محبوب در حال حاضر است. 


Super Mario Bros

 

 

اگر فکر می‌کنید که Diablo III تعداد زیادی نسخه به فروش رسانده، باید بدانید که این مقدار به هیچ وجه نمی‌تواند با Super Mario Bros مقایسه شود! این بازی کلاسیکی و بی‌زمان یکی از بازی‌هایی است که همه با آن آشنایی دارند. البته ممکن است برخی بخواهند این ادعا را بکنند که مردم فقط به دلیل فیلم سینمایی معروفی که در سال ۱۹۹۳ اکران شد، با برادران ماریو آشنا شده‌اند. اما اگر کسی این ادعا را بکند، اشتباه می‌کند. این فیلم بسیار بد بود، در صورتی که برای تفریح می‌توانید آن را ببینید!


Super Smash Brothers

 

 

واقعیت این است که بازی Super Mario یکی از نام‌های تجاری محبوب و شناخته شده در صنعت بازی‌های ویدیویی است. این نام تجاری جانشینی برای صنعت بازی‌های ویدیویی بوده و تقریباً هر کنسولی که توسط شرکت نینتندو عرضه شده است، بازی‌های این نام تجاری را در بر داشته است. بازی Super Smash Bros (SSB) هم یکی از بازی‌های محبوب و پرطرفدار در حال حاضر است که به صورت مستحق در فهرست بازی‌های پرطرفدار قرار دارد.


Pokemon

 

 

نامزدی هیچ جایی مثل جایزه نوبل محسوب نمی‌شود، اما آیا می‌دانید که انتخاب شما برای یک بازی ویدیویی هم می‌تواند به شدت مهم باشد؟هیچ مهمانی مثل مهمانی نینتندو وجود ندارد، وقتیکه که ژاپن به دنبال هت تریک می رود. پوکمون، یک نام تجاری که همه آن را شناخته و عاشق آن هستند، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نام‌های تجاری در تاریخ بازی‌های ویدیویی است. نسخه‌های قرمز و آبی از این بازی، تحولی بزرگ در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌وجود آوردند و هنوز هم برای بسیاری از ما، خاطراتی فراموش‌نشدنی از دوران کودکی را به خاطر می‌آورند.


The Legend of Zelda

 

 

اوووووووه ! ! نه، ما این کار را نکردیم! ! ! چهار بازی پشت سر هم! چهار فرانچایز پشت سر هم !

The Legend of Zelda یکی از شاهکارهای صنعت بازی‌های ویدیویی و یک نام تجاری برجسته در تاریخ بازی‌های ویدیویی است. این بازی‌ها به دلیل داستان‌گویی فوق‌العاده و نقش‌آفرینی ممتاز، به یکی از پرطرفدارترین نام‌های تجاری در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند. Ocarina of Time، یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین نسخه‌های این بازی است که با ارائه داستانی عمیق و گسترده، احساسات بسیاری را در بازیکنان به خود می‌کشاند. بدون شک، The Legend of Zelda یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین نام‌های تجاری در تاریخ بازی‌های ویدیویی است که همچنان پس از سال‌ها همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. 


Metal Gear Solid

 

 

وقتی به بازی‌های محبوب می‌رسیم، شاهکار هیدئو کوجیما قطعاً در لیست‌های مختلف حضور خواهد داشت. این نام تجاری بازی Metal Gear Solid، به طور گسترده ای شناخته شده و مانند یک پل بین کنسول‌ها عمل کرده است. به طوری که حتی اگر هیچ کدام از نسخه‌های آن را بازی نکرده باشید، با این بازی آشنایی دارید و درباره آن شنیده‌اید. علاوه بر این، شخصیت Snake در بازی SSB نیز حضور دارد که نشان از شهرت و محبوبیت این نام تجاری است.


Halo

 

 

Halo یکی از پرطرفدارترین بازی‌هایی است که تاکنون برای کنسول XBOX عرضه شده است. این نام تجاری بسیار بزرگ و محبوب همواره با شور و هیجان در دنیای بازی‌های ویدیویی شناخته شده است. اگرچه نسخه‌های جدید آن، از سابقه‌ی شکوفایی خود دور شده‌اند، اما وقتی که برای اولین بار در کنسول اورجینال XBOX عرضه شد، با یک حرکت قوی و پرانرژی وارد بازار شد. Halo یکی از بزرگترین نام‌های تجاری در تاریخ بازی‌های ویدیویی است که فیلم‌های live-action دارد و در زمان عرضه‌اش برای بازی‌های شوتر موضوع بزرگی بود. همچنین، اکنون این بازی یکی از برترین بازی‌های انحصاری پلتفرم است و یک سفر طولانی و پرماجراجویی برای طرفدارانش بوده است. به طور کلی، Halo یکی از بازی‌های پرطرفدار و محبوب است که توانسته از طرفداران بسیاری برخوردار باشد.


Final Fantasy

 

 

Final Fantas یکی دیگر از آن نام‌های تجاری است که بیشتر افراد شناخت آن را دارند، اما در واقع تعداد کمتری از آن بازی کرده‌اند. می‌توانید به پنج نفر تصادفی بروید و از آن‌ها دو سوال بپرسید: "آیا از Final Fantasy شنیده‌اید؟" و "آیا هرگز آن را بازی کرده‌اید؟" و شرط می‌بندید که ۳ نفر از ۵ نفر شنیده‌اند و ۲ یا کمتر آن را بازی کرده‌اند.

گاهی اوقات زندگی مانند آن است. اما با این حال، Final Fantasy یکی از بازی‌های پرطرفدار است که در حال حاضر همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.


Call of Duty

 

 

Call of Duty یکی از پربازی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های این نسل است که البته وظیفه ما است که به آن اشاره کنیم. این بازی با فروش بالایی  همیشه همراه است و جامعه آنلاین بزرگ، نشان می‌دهد که چقدر محبوب است. شما نمی‌توانید بازی‌هایی را با زمان‌بندی عرضه مانند Call of Duty منتشر کنید مگر اینکه بسیار محبوب باشند. نام تجاری Call of Duty یکی از بهترین افزودنی‌ها به کمپانی بازی‌های شوتر اول شخص است و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های FPS، محبوبیت خود را حفظ کرده است.


Angry Birds

 

 

Angry Birds یک بازی محبوب و معروف در سبک پازل است که توسط کمپانی فنلاندی Rovio Entertainment ساخته شده است. در این بازی، با استفاده از پرندگان با خصوصیات مختلف باید سازه‌های ساخته شده از جعبه‌ها، چوب‌ها و سنگ‌ها را تخریب کرد و به چندین سطح مختلف صعود کرد. با گذر زمان، نسخه‌های جدید بازی با اضافه شدن قابلیت‌ها و پرندگان جدید، جذابیت بیشتری به بازی اضافه شده است و همچنان یکی از بازی‌های پرطرفدار در دنیای بازی‌های موبایل و کامپیوتر است.


 Skyrim

 

 

بازی Skyrim یک بازی فوق‌العاده و بی‌نظیر است که تقریبا به‌تنهایی می‌تواند به‌عنوان دو بازی  شمرده شود. این بازی از زمان عرضه Morrowind شروع به جذب طرفداران خود کرد و همچنان هم به پیروزی‌های خود  ادامه می‌دهد. به تدریج، با گذشت زمان، بازی همیشه جذاب‌تر و جذاب‌تر می‌شود. البته، به نظر ما، بهتر است لوت بیشتری در بازی وجود داشته باشد.

اگر از افراد درباره بازی‌های RPG یا اژدهاها بپرسید، احتمال زیادی وجود دارد که بدانند که در مورد بازی Skyrim صحبت می‌کنید. این نوع از تعریف  ژانر بازی‌های ویدیویی، باعث می‌شود که شما واقعاً محبوب باشید و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته شوید.

Skyrim با داشتن یک دنیای باز کاملاً اکتشافی، کاراکترهای جذاب و قابل شخصی‌سازی، سیستم مبارزه جذاب و داستان‌های پیچیده، یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته شده است. به‌علاوه، به‌تدریج با اضافه شدن DLC های مختلف، بازی همیشه جذاب‌تر و جذاب‌تر شده است. به عنوان یک عنصر جذاب در دنیای بازی، Skyrim به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته شده است.


Grand Theft Auto

 

 

GTA V، یکی از معروف‌ترین بازی‌های ویدیویی دهه گذشته، با فروش بسیار بالا و جمع‌آوری میلیاردها دلار، به عنوان یک بازی پرطرفدار شناخته می‌شود. مجموعه GTA یک برند معروف و مشهور است که نام آن برای والدین و فعالان علیه خشونت در بازی‌های ویدیویی به یادگار مانده است. با این حال، داستان کمپین این بازی جذاب و هیجان‌انگیز بوده و رانندگی در آن بازی، تجربه‌ی شگفت‌انگیزی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. علاوه بر این، فعالیت‌های جانبی این بازی، همیشه برای بازیکنان جالب و سرگرم‌کننده هستند.

ما در گذشته عاشق بازی "نجات دریاچه" در GTA 4 بودیم. در این بازی، یک شخص با یک قایق به دریا می‌رود و سپس از قایق پرت می‌شود، دیگر بازیکن با یک هلیکوپتر باید به او نزدیک شود و به گونه‌ای که کافی باشد، او را از آب بگیرد و به هلیکوپتر منتقل کند. اغلب هلیکوپتر به اندازه کافه به آب نزدیک نمی‌شد و شخص غرق می‌شد، اما بازی همیشه خاطره‌ای هیجان‌انگیز برای ما بود.


WoW

 

 

World of Warcraft، یکی دیگر از بازی‌هایی است که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته شده است. این بازی، ژانر بازی‌های رایانه‌ای را با تعریف خودش تغییر داده است. با داشتن ۲۲ دقیقه از برنامه تلویزیونی South Park که به آن اختصاص داده شده، می‌توانید بفهمید چقدر محبوبیت دارد. با میلیون‌ها ساعت بازی کردن، میلیون‌ها اشتراک‌گذاری و هیجان‌های بیشتر، همیشه کمبود لوت در این بازی وجود دارد.

این MMORPG با شهرتی که دارد، موفق شده است تا جایگاهی را در باشگاه بهترین بازی‌های تاریخ کسب کند - شناخته شده به عنوان یک بازی محبوب. در کل، World of Warcraft به اندازه کافی مشهور است که به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین بازی‌های تاریخ شناخته شود. بازیکنان این بازی هیجان‌انگیز را تجربه کرده‌اند و همچنان ادامه می‌دهند.


CounterStrike

 

 

"Counter-Terrorists win!" این بازی در مقام دوم  محبوبیت قرار می‌گیرد! ما باید یک بازی اصلی و قدیمی را در اینجا در لیست بازی های محبوب  قرار دهیم و آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری تمام دوران تشخیص دهیم.

بازی Counter-Strike، یکی از بازی‌های اولیه و پیشگام در زمینه بازی‌های شوتر آنلاین است که هنوز هم بعد از بیش از دو دهه از انتشار، هواداران بسیاری دارد. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری تمام دوران شناخته شده است. با این حال، Counter-Strike به دلیل محبوبیت خود از دیگر بازی‌های آنلاین شوتر متمایز شده است.

بازی Counter-Strike به دلیل اصالتش، از بیشتر بازی‌هایی که در دنیای بازی‌های آنلاین منتشر شده‌اند، متمایز می‌شود. بازیکنان به دنبال تجربه‌ی بازی رقابتی هستند و Counter-Strike این تجربه را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این بازی نه تنها یک بازی شوتر است، بلکه یک بازی استراتژیک نیز محسوب می‌شود. برای برنده شدن در بازی Counter-Strike، شما نیاز به تیمی هوشمند دارید که بتواند با همکاری و هماهنگی مناسب، بر علیه تیم حریف پیروز شود.

با وجود این که بازی Counter-Strike بیش از دو دهه از انتشارش گذشته است، باز هم هواداران بسیاری دارد و بازیکنان همچنان از آن لذت می‌برند. اگر شما هنوز این بازی پرطرفداربازی نکرده اید، بهترین زمان برای شروع بازی کردن، الان است.

با توجه به سن بازی و همچنان محبوبیت آن، این بازی جایگاه خود را از بازی‌هایی مانند DotA یا LoL بیشتر کسب کرده است. ما شنیده‌ایم که نسخه Xbox این بازی برای Xbox One بازسازی می‌شود (فقط شوخی کردیم، باور نکنید). بازی Counter-Terrorists win در واقع یک بازی افسانه‌ای و قدیمی است که همچنان هواداران بسیاری دارد و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته می‌شود.


Minecraft

 

 

شرکت‌ها در حال ساخت دفاتر کار داخل بازی Minecraft بر روی سرورهای خصوصی هستند! واقعاً این ساختمان‌ها را برای ملاقات با مشتریان و بحث درباره کسب و کار استفاده می‌کنند! این اتفاق در بازی‌هایی که محبوبیت کمی دارند، رخ نمی‌دهد. بازی Minecraft به طور ناگهانی وارد بازار شد و از آن زمان به بعد، به صورت صعودی به رشد کردن ادامه داده. همچنین، اگر به دنبال یک لحظه خنده دار هستید، بهترین میم‌های Minecraft را بررسی کنید.

این بازی در همه جا حضور دارد. بزرگسالان آن را بازی می‌کنند، کودکان کوچک هم با آن سرگرم می‌شوند و ما هم به آن می‌رویم و گاهی اوقات یک محل مخفی را درست می‌کنیم. Minecraft بسیار دوست‌داشتنی و سرگرم‌کننده است. آری، Minecraft پادشاه محبوبیت در این زمان است و به‌عنوان محبوبترین بازی تاریخ به‌درستی نام‌گذاری شده است!

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش