اولین برگزار کننده ی مجموعه مسابقات بازی های ویدیویی ایران
برای تمامی پلتفرم ها
همراه با جوایز ارزنده

IRGrand
لوگو مجموعه IRGT وبسایت IRGRAND برگزار کننده ی معتبر و رسمی بازی های آنلاین و مسابقات گیم در ایران با جوایز نقدی
۰
سبد خرید

با اسپاسنرینگ بزرگترین خودروسازی خصوصی کشور

درآمد از گیم و مسابقات بازی های pc ps4 mobile در ایران بهترین مسابقات گیم irgrand irgt پولدارترین گیمیر ها cod call of duty warzone mobile online iran pubg fortnite clash clash royale clash royal کال آف دیوتی موبایل آنلاین پابجی کلش اف کلنز کلش رویال فورتنایت فیفا ۲۱ فیفا ۲۲ fifa 2020 fifa 2021 fifa 2022 ea championship game reward

20 گیمر بانو برتر دنیا

همه می دانند که بازی تنها یک سرگرمی سرگرم کننده نیست، بلکه یک شغل مناسب نیز هست. اگر یک گیمر حرفه ای هستید، می توانید با ساخت "Let's Plays" و تبدیل کردن خود به یک نام تجاری برای طرفدارانتان، پول هنگفتی به جیب بزنید.

مردم نینجا و فورنیت، PewDiePie را در یوتیوب می شناسند، اما گیمرهای حرفه ای زن چطور؟ به یاد دارم که فکر می کردم دختران گیمر از بازی های رقابتی مانند StarCraft و Call of Duty لذت نمی برند، اما اشتباه می کردم. گیمینگ یک صنعت میلیارد دلاری است و این بانوان سوار بر این راه پرهزینه به سمت استارتاپ و ثروت زیاد می روند. 

در این مطلب قصد داریم نگاهی دقیق تر به ۲۰ گیمر بانو پردرآمد داشته باشیم .


Ailey

Alyona “Ailey” Bordukova

نام : Ailey
نام واقعی: آلیونا بوردوکوا
تاریخ تولد: N / A
کشور: روسیه
درآمد کلی: $22,580.00 

 "آیلی" که اهل روسیه است، بازیکن معروف Counter-Strike: Global Offensive است. آیلی که در سطح جهانی رتبه ۳۱۷۲  و در کشور خودش رتبه ۱۲۱  دارد، نیرویی است که باید روی آن حساب کرد و در ۵ تورنمنت در CS: GO رقابت کرد و در سال ۲۰۱۸ در مسابقات CS: GO مقام اول را به دست آورد.


Nast1a

Anastasiya “Nast1a” Evdokina

نام : Nast۱a
نام واقعی: Anastasiya Evdokina
تاریخ تولد: N / A
کشور: روسیه
درآمد کلی: $23,515.47

یکی دیگر از پلیر های حرفه ای روسیه، در بازی  Counter Strike: Global Offensive خانم Nast۱a است. Nast۱a در حال حاضر در رده ۳۰۸۶  در جهان و ۱۱۷ در کشورش قرار دارد. من مطمئنم که او و آیلی با یکدیگر بسیار آشنا هستند و من تضمین می کنم که رقابت بین این دو گیمر بانو مانند دیگر گیمرهای کانتر استرایک شدید است.


FemSteph

Stephanie “FemSteph”

نام : FemSteph
نام واقعی: استفانی
تاریخ تولد: ۲۴ ژوئیه ۱۹۸۸
کشور: ایالات متحده آمریکا
درآمد کلی: $23,875.00

Fornite با حضور FemSteph، گیمر آمریکایی، برای اولین بار در این لیست ظاهر شده است. با شرکت در ۷ رقابت، FemSteph به عنوان یک پلیر حرفه‌ای و ماهر در بازی Fornite،توانسته  جایگاه خود را در رتبه‌بندی جهانی به شماره ۳۰۵۸ و در آمریکا به شماره ۶۳۵ برساند. FemSteph بدون شک یک شخصیت پرطرفدار است.


Annialis

Deb “Annialis”

نام : Anialis
نام واقعی: دبی
تاریخ تولد: N / A
کشور: اندونزی
درآمد کلی: $23,950.00

آنیالیس یکی دیگر از گیمرهای حرفه ای است که تخصصش فورتنایت است. رقابت در ۶ تورنمنت، از جمله قرار گرفتن در رتبه پنجم کلی سری فال اوت در سال ۲۰۱۸. او رتبه  3046  در  جهان و رتبه ۵  در کشور اندونزی را دارد.


Candy

Alyona “Candy” Kuvaeva

نام : Candy
نام واقعی: آلیونا کوواوا
تاریخ تولد: ۶ فوریه ۱۹۹۵
کشور: روسیه
درآمد کلی: $26,952.25

 "کندی" یکی دیگر از گیمرهای حرفه ای و سرسخت اهل روسیه است که تخصص ویژه ای در Counter - Strike: Global Offensive دارد. نگذارید اسم معصومانه او شما را گول بزند. کندی به همراه دیگر بازیکنانی که تاکنون در لیست قرار گرفته اند، یعنی ناتالی و آیلی، در رقابت های جهانی بازی های الکترونیک آرتز ۲۰۱۷ (Counter - Strike: Global Offensive)به پیروزی رسیدند.

مهارت های او و شرکت در ۹ تورنمنت، او را در سطح جهانی به رتبه۲۷۷۶ و در کشور مادری اش روسیه رتبه ۱۰۲  رسانده است.


xchocobars

Janet “xchocobars” Rose

نام : xchocobars
نام واقعی: جنت رز
تاریخ تولد: ۵ نوامبر ۱۹۹۴
کشور: کانادا
درآمد کلی: $28,350.00

یک بازیکن حرفه‌ای زن از کانادا با نام مستعار گیمر، در بازی فورتنایت تخصص دارد. در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸، او با تیم خود به نام "ریفت ریدرز" در سری مسابقات فورتنایت Fall Skirmish شرکت کرد و به جایگاه دوم دست یافت. او در جایگاه ۲۶۷۹ جهانی و ۹۶ کانادا  قرار دارد.


juliano

Julia “juliano” Kiran

نام : جولیانو
نام واقعی: جولیا کیران
تاریخ تولد: ۴ نوامبر ۱۹۹۳
کشور: سوئد
درآمد کلی:  $28,633.03

جولیانو یک گیمر حرفه ای سوئدی است که بازی Counter - Strike: Global Offensive انتخاب او بوده است. او زمانی به شهرت رسید که تیمش، "درویدز"، دیگر تیم زن ALTERNATE را در جام جهانی ورزش های الکترونیکی ۲۰۱۳ شکست داد.

همچنین در DotA و بازی های دیگر، جولیانو در ۲۶ تورنمنت شرکت کرده است. و در نهایت با این همه تلاش موفق شد در جهان به رتبه ۲۶۵۰ ر و در کشور سوئد به رتبه  ۱۴۵ برسد.


missharvey

Stephanie “missharvey” Harvey

نام : Missharvey
نام واقعی: استفانی هاروی
تاریخ تولد: ۱۹ آوریل ۱۹۸۶
کشور: کانادا
درآمد کلی: $29,496.05

Missharvey، بازیکن حرفه‌ای کانادایی، یکی دیگر از بازی‌بازان مشتاق Counter-Strike: Global Offensive است. او چندین سال است که در این بازی فعالیت می‌کند و از سال ۲۰۰۷ شروع به رقابت حرفه‌ای کرده است.

او در طول ۱۱ سال گذشته، در ۲۰ تورنمنت شرکت کرده و جدیدترین پیروزی خود را در بازی های جهانی ورزش های الکترونیکی ۲۰۱۷ (Counter - Strike: Global Offensive)در چین به دست آورده است.

در مسابقات، میشاروی و تیم دوستانش اهل کانادا با نام "آن کانادایی های نفرت‌انگیز"، در مجموع رقابت‌ها در جایگاه سوم قرار گرفتند، که به هیچ عنوان کار آسانی نیست. این موفقیت باعث شده است تا او در رتبه ۲۶۱۱ جهانی و ۹۳ کانادا قرار داشته باشد. باید دید Missharvey در دهه بعد به چه موفقیت هایی میرسد.


GLHuiHui

Chen “GLHuiHui” YuYan

نام : GLHui
نام واقعی: چن، یوآن
تاریخ تولد: N / A
کشور: چین
درآمد کلی: $30,000.00

GLHuiHui، یکی از اولین بازیکنان حرفه‌ای زن از چین می‌باشد که بازی Hearthstone را به خوبی می‌شناسد. او به تازگی شروع به بازی حرفه‌ای در این بازی کرده و موفقیت‌های بسیاری در رقابت‌های Hearthstone به دست آورده است.

در مارس ۲۰۱۸، او مقام اول بازی های جهانی ورزش های الکترونیکی ۲۰۱۷ (Hearthstone Female)را به دست آورد و این تنها تورنمنت او بود که در آن شرکت کرد و هموطنش داون لیوون و هونگ کانگر "یون" را شکست داد. ۱ - ۰ رکورد بدی نیست، اما می خواهم ببینم GLHuiHui چه کار دیگری می تواند انجام دهد.

آیا او یک رقابت‌کننده "یک‌بار و تمام" است که هدف خود را از دستداده است یا برای دستیابی به یک پایان با شکوه دیگر، آماده می‌شود؟ GLHuiHui در رتبه ۲۵۶۹ جهانی و ۳۰۰ چین قرار دارد، بنابراین ممکن است برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، به دنبال هدف‌های جدیدی باشد.


potter

Christine “potter” Chi

نام : potter
نام واقعی: کریستین چی
تاریخ تولد: ۳۱ اکتبر ۱۹۸۶
کشور: ایالات متحده آمریکا
درآمد کلی: $30,295.25

این پلیر حرفه‌ای زن آمریکایی، یک بازیکن Counter-Strike: Global Offensive است. او در مسابقات جهانی World Electronic Sports Games 2018 - USA Female Qualifier (Counter-Strike: Global Offensive) در نوامبر ۲۰۱۸ در کالیفرنیا برنده‌ی این مسابقه شد. مانند میشاروی، پاتر حدود ده سال است که حرفه‌ای بازی می‌کند.

قطعاً کار سختی که پاتر انجام داده است، ثمر خود را به دست آورده است. او برای مهارت‌های بی‌نظیر خود، در بسیاری از مسابقات، عناوین اولیه معتبری را کسب کرده است و در ۸ مسابقه به جایگاه نخست رسیده است. این مهارت‌ها باعث شده است که او در رتبه جهانی ۲۵۴۶ و در رتبه آمریکا ۵۲۴ قرار داشته باشد.


BaiZe

Wang “BaiZe” Xinyu

نام : BaiZe
نام واقعی: وانگ، زینیو
تاریخ تولد: N / A
کشور: چین
درآمد کلی: $30,312.39

BaiZe، گیمر بانو حرفه‌ای چینی است ، که مهارت‌های خود را مانند هم‌وطنش GLHuiHui در بازی Hearthstone متمرکز کرده است، . با این حال، بر خلاف GLHuiHui، او برای مدتی در مسابقات شرکت کرده است. او همیشه در رتبه اول قرار نمی‌گیرد، اما عزم و اخلاص BaiZe باعث شده است که موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد. 

بزرگ ترین موفقیت او در بازی در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان ۲۰۱۷ (Hearthstone)بود که در آن تیم "‘Royal Never Give Up" در مجموع در جایگاه سوم قرار گرفت. او توسط "Planet Odd" و "Team Celestial" شکست خورد. با وجود مدال های برنز، BaiZe در سطح جهانی رتبه ۲۵۴۳ و در چین رتبه ۲۹۷ را به دست آورده است.


zAAz

Zainab “zAAz” Turkie

نام : ZAAz
نام واقعی: زینب ترکی
تاریخ تولد: ۷ ژوئن ۱۹۹۱
کشور: سوئد
درآمد کلی:  $32,900.23

ZAAz، یکی دیگر از گیمر بانو های سوئدی است، که در بازی Counter Strike: Global Offensive تخصص دارد. او در ۳۰ مسابقه شرکت کرده است. از سال ۲۰۰۸، در این مسابقات به عنوان یک حرفه‌ای بازی می‌کند و از عزم و اراده بی‌نظیری برخوردار است. او و هم‌وطنش جولیانو در مسابقات Intel Challenge Katowice در لهستان، با نام تیم "Bad Monkey Gaming" در کنار هم رقابت کرده و در رتبه اول قرار گرفته‌اند.

در مارس ۲۰۱۸، ZAAz با تیم خود به نام "RES Gaming"، در مسابقات Copenhagen Games 2018 (Counter-Strike: Global Offensive Female)، در رده دوم قرار گرفت. رتبه های ZAAz برای خودشان صحبت می‌کنند و او در رتبه ۲۳۷۳ جهانی و ۱۳۲ سوئد قرار دارد. در حال حاضر، ZAAz بالاترین رتبه گیمر بانو های  سوئدی در این لیست است.


Ant1ka

Anna “Ant1ka” Ananikova

نام : Ant۱ka
نام واقعی: آنا آنیکووا
تاریخ تولد: ۲۴ مارس ۱۹۹۵
کشور: روسیه
درآمد کلی: $33,958.89

جالبه که یک دختر حرفه‌ای بسیار با استعداد گیمر از روسیه در بازی Counter-Strike Global Offensive وجود دارد که به طور دائمی در برترین رتبه‌بندی‌های مسابقاتی خود قرار دارد. شاید در آب و هوای روسیه چیزی باشد که باعث بوجود آمدن بازیکنان حرفه‌ای و با استعدادی مانند او می‌شود. این دختر بازیکن حرفه‌ای از روسیه با رکورد افتخارآمیزی مواجه است و این موفقیت‌ها او را تحسین‌برانگیز می‌کند. امیدوارم که موفقیت‌های او برای بیشتر دختران و زنان گیمر دنیا الهام‌بخش باشد و آنها را به پیگیری علاقه‌شان به بازی و ورزش های الکترونیک تشویق کند.

سال 2017 سال او بود؛ او در مسابقاتی مانند Intel Challenge Katowice - 2017 به عنوان "تیم سکرت"، ESU Masters 2017 به عنوان "Dynasty Gaming" و WESG 2017 - Europe & CIS Finals (CS: GO Female) به عنوان "Russian Forces"، پنج بار در رتبه اول قرار گرفت. رکورد او در کسب رتبه اول، منحصر به فرد است و به نظر نمی‌رسد که قصد توقف داشته باشد. من از دستاوردهای رکوردی او در رتبه اول تحت تاثیر قرار گرفته‌ام و واقعاً  شگفت زده شده‌ام.

من باور دارم که آنتیکا با نمایشی که به نمایش گذاشتند، به موفقیت خود ادامه خواهد داد، او در رتبه ۲۲۹۲ جهان و در رتبه ۸۴ روسیه قرار دارد.


Kittyplays

Kristen “KittyPlays”

نام : KittyPlays
نام واقعی: کریستن
تاریخ تولد: ۱۶ فوریه ۱۹۹۲
کشور: کانادا
درآمد کلی: $38,700.00

من از این نوع نام‌های ساده  خوشم می‌آید. شاید همین باعث شود که وقتی پیام "شما توسط Kittyplays به صورت سریع و با یک شلیک به سر شلیک شده‌اید" ظاهر شود، درد بیشتری در بازی برایم داشته باشد. Kittyplays یک بازیکن حرفه‌ای کانادایی است و این کشور باید به بازیکنان حرفه‌ای بانو خود افتخار کند! به بازی Fortnite باز می‌گردیم، زیرا Kittyplays در آن به خوبی عمل می‌کند.

او در ۷ مسابقه شرکت کرده است و بالاترین موقعیت او مقام سوم در Fortnite Fall Skirmish Series - Clubs Standings بود که در آن با جمعی از بازیکنان دیگر در تیم "Fort Knights" پیروزی را کسب کرد.

اگرچه Kittyplays به رتبه اول نرسیده است، اما من از مشارکت ، تصمیم‌گیری های درست و تلاش مداوم او خصوصا در کنار صدها هزار بازیکن دیگر در Fortnite، خوشم می‌آید.

مطمئنم که هیچ وقت دلم نمی خواهد اسم او را در بازی ببینم، و بعد از دیدن او در بازی احتمالا فقط از آن خارج می شوم چون این آسان ترین روش است.آمار و ارقام خودشان حرف می‌زنند: او در جهان در رتبه ۲۰۵۵ و در کانادا در رتبه ۷۵ قرار دارد.


vilga

Ksenia “vilga” Klyuenkova

نام : vilga
نام واقعی: Ksenia Klyuenkova
تاریخ تولد: ۳ اوت ۱۹۹۱
کشور: روسیه
درآمد کلی: $43,698.95

در اینجا ما بالاترین دختر گیمر روسی را در این لیست داریم. ویلگا، مانند دیگر گیمرهای زن اهل روسیه، جایگاه خود را در Counter - Strike: Global Offensive پیدا کرده است. او یک گیمر بانو واقعی است. وقتی افتخارات vilga را می خواندم تقریبا نمی توانستم این آمار را باور کنم. او از سال ۲۰۱۵ در ۱۷ تورنمنت مقام اول را کسب کرده است. این واقعاً نشان از کار سخت و تلاش فراوان دارد.

آیا می‌خواهید بدانید  بازی‌اش چگونه است؟ یا اینکه  برای من خیلی جالبه؟ به هر حال، بزرگترین پیروزی او در مسابقات World Electronic Sports Games 2017 (Counter-Strike: Global Offensive Female) در مارس ۲۰۱۸ بود.

و همراه با گیمر بانو های حرفه‌ای  روسی در این لیست، او در تیم "Russian Forces" پیروزی خود را به دست آورد و پاداش بسیاری را دریافت کرد.

با رتبه ۱۸۵۵ در سطح جهانی و رتبه ۶۸ در روسیه، vilga در بالاترین رتبه گیمر بانو روسی‌ در این لیست قرار دارد. این نشان می‌دهد که او بالاترین رتبه روسی در لیست بازیکنان حرفه‌ای زن است. علاوه بر این، به طور رسمی در لیست پنج بازیکن حرفه‌ای زن قرار گرفته‌ است.


Sarah Lou

Sarah “Sarah Lou” Harrison

نام : Sarah Lou
نام واقعی: سارا هریسون
تاریخ تولد: N / A
کشور: انگلستان
درآمد کلی: $50,000.00

Sarah Lou یک بازیکن حرفه‌ای زن اهل انگلستان است. بازی‌های مبارزه‌ای تخصصی اوست که در لیست بازیکنان حرفه‌ای زن، تفاوتی را ایجاد می‌کند. او در یک مسابقه موفق شده است. بله، ما با یک  GLHuiHui دیگر روبرو هستیم که بازیکن حرفه‌ای زن در یک مسابقه بزرگ برنده شده و هنوز در مسابقات جهانی دیگر شرکت نکرده است.
به طور خاص، او در فصل ۲۰۰۸ مسابقات Championship Gaming Series (Dead or Alive 4) شرکت کرد و به همراه هموطن خود، Messy، در تیم "Birmingham Salvo" به مقام اول دست یافت. ده سال بعد، سارا لو کجاست؟ و یا چه کسانی برای کسب رتبه  در این لیست به چالش می‌کشند؟
غیبت او من را به هیجان می‌آورد و کمی رازآلود است. با این حال، این یک داستان جذاب است. یک برد در سال ۲۰۰۸ او را در رتبه ۱۶۸۴ در سطح جهانی و رتبه ۶۲ در بریتانیا قرار داده است.


Kasumi Chan

Marjorie “Kasumi Chan” Bartell

نام : Kasumi Chan
نام واقعی: مارجوری بارتل
تاریخ تولد: N / A
کشور: ایالات متحده آمریکا
درآمد کلی: $55,000.00

Kasumi Chan، اولین بازیکن زن آمریکایی از سه بازیکن برجسته است که  آن‌ها را "Big Three" می‌نامند با شرکت در تنها دو مسابقه، Kasumi Chan در رتبه سوم این لیست قرار می‌گیرد. در سال ۲۰۰۶، Kasumi Chan در مسابقات Championship Gaming Invitational 2006 (Dead or Alive 4) در سان فرانسیسکو کالیفرنیا مقام دوم را کسب کرد.
او در برابر هموطن خود "Master" شکست خورد، اما در سال ۲۰۰۷ در مسابقات Championship Gaming Series Season (Dead or Alive 4) در کالیفرنیا، در کنار بازیکن دیگری به نام "Black Mamba" و به عنوان تیم "Chicago Chimera"، مقام اول را کسب کرد.
من از این متعجب شدم که او تنها دو بار در مسابقات شرکت کرد ولی در دومین بار بهبود یافت. آیا برنده شدن پیاپی در طول سال‌ها جذاب است یا شرکت در یک یا دو مسابقه و سپس ناپدید شدن  مانند یک روح ؟ او در رتبه ۱۵۵۸ در سطح جهانی و رتبه ۳۲۱ در کشورش قرار دارد.


Ricki Ortiz

Ricki Sophie Ortiz

نام : Ricki Ortiz
نام واقعی: ریکی سوفی اورتیز
تاریخ تولد: ۱۲ دسامبر ۱۹۸۲
کشور: ایالات متحده آمریکا
درآمد کلی: $80,780.18

دومین بازیکن از "Big Three"، قدرتمندترین آن‌ها، ریکی اورتیز است. او از سال ۲۰۰۳ در مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای حضور دارد. ریکی اورتیز ترانس‌جندر است و در سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت که به عنوان زن شناخته شود.
ریکی اورتیز با شرکت در ۶۱ مسابقه‌ی مبارزه‌ای، به واقعیتی شگفت‌انگیز دست یافته است. او ابتدا در سال ۲۰۰۳ در مسابقات Evolution Championship Series 2003 (Marvel vs Capcom 2) در پومونا، کالیفرنیا شناخته شد.
او در  مسابقه ایی به مقام دوم رسید که جاستین وانگ برنده آن شد. در طول سال‌ها، او در مسابقات مبارزه‌ای پیاپی شرکت کرد و رتبه دوم و یا رتبه اول پیاپی کسب کرده است، اما در نهایت در سال ۲۰۱۶ در Capcom Cup به شهرت رسید.
در آنجا، او به مقام دوم رسید که هموطن خود، NuckleDu، برنده آن شد، اما بزرگترین جایزه نقدی خود را دریافت کرد. در حال حاضر، ریکی اورتیز در رتبه ۱۱۱۱ در سطح جهانی و رتبه ۲۳۴ در آمریکا قرار دارد.


Mystik

Katherine “Mystik” Gunn

نام : Mystik
نام واقعی: کاترین گان
تاریخ تولد: ۲۰ آوریل ۱۹۸۸
کشور: ایالات متحده آمریکا
درآمد کلی: $122,000.00

آخرین بازیکن از "Big Three"، میستیک آمریکایی است. مجدداً بازیکنی را داریم که در مقایسه با هم‌زمانان خود تنها در چند مسابقه شرکت کرده است. سال‌های فعالیت او  سال‌ های  ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ بوده است.

در سال ۲۰۰۷، او در اولین مسابقه‌ خود شرکت کرد، 2007 Championship Gaming Series Season (Dead or Alive 4)، در کنار بازیکن دیگری به نام Offbeat_Ninja و به عنوان تیم "Carolina Core"، مقام دوم را کسب کرد.

در سال ۲۰۰۸، او بازگشت اما در مقام سوم قرار گرفت (در حالی که Sarah Lou و Messy برنده جایزه اول شده بودند). با این حال، او تسلیم نشد. در سال ۲۰۱۰ با حرکتی قوی بازگشت و در مسابقات Halo: Reach در WCG Ultimate Gamer Season 2 به مقام اول رسید. او در حال حاضر در رتبه ۷۵۵ در سطح جهانی و رتبه ۱۵۶ در آمریکا قرار دارد.


Scarlett

Sasha “Scarlett” Hostyn

نام : Scarlett
نام واقعی: ساشا هوستین
تاریخ تولد: ۱۴ دسامبر ۱۹۹۳
کشور: کانادا
درآمد کلی: $296,161.44

گیمر بانو برجسته و قوی کانادایی، اسکارلت، به عنوان برترین گیمر بانو حرفه‌ای  جهان به ثبت رسیده است. برخلاف بازیکنان پیشین در این فهرست، اسکارلت در بازی Starcraft II به صورت رقابتی با نقش Zerg بازی می‌کند.

همانطور که می دانید، بازی Starcraft II یک بازی بسیار رقابتی است و اسکارلت هر زمان که در مسابقات شرکت کرده، به طور قابل توجهی پیروزی کسب کرده و در کره جنوبی بردهای چشمگیری داشته است، که شاید بزرگترین دستاورد نه تنها یک گیمر حرفه‌ای زن، بلکه هر بازیکنی باشد.

در مارس سال ۲۰۱۲، اسکارلت مسابقات Playhem "Sponsor Me!" Tournament را برنده شد. این مسابقات آنلاین برای بازیکنان آماتور بدون تیم یا حامی برگزار شده بود. برنده شدن در این مسابقات به او سفری رایگان به IPL 4 در لاس وگاس اعطا کرد، جایی که او در مرحله انتخابی‌های باز شده، با اجراهای برجسته، نتیجه‌ی قابل توجهی را کسب کرد.صعود او بدون تیم و داشتن حامی  و رسیدن به افتخارات، چیزی است که به نحوی شاعرانه به نظر می‌رسد. اسکارلت در این لیست مقام اول را به دست آورده و در حال حاضر در رتبه ۲۹۴ در سطح جهان و رتبه ۹ در کانادا قرار دارد. کانادا، شما برترین گیمر بانو دنیا را دارید، به شما تبریک می‌گوییم!

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش