اولین برگزار کننده ی مجموعه مسابقات بازی های ویدیویی ایران
برای تمامی پلتفرم ها
همراه با جوایز ارزنده

IRGrand
لوگو مجموعه IRGT وبسایت IRGRAND برگزار کننده ی معتبر و رسمی بازی های آنلاین و مسابقات گیم در ایران با جوایز نقدی
۰
سبد خرید

با اسپاسنرینگ بزرگترین خودروسازی خصوصی کشور

درآمد از گیم و مسابقات بازی های pc ps4 mobile در ایران بهترین مسابقات گیم irgrand irgt پولدارترین گیمیر ها cod call of duty warzone mobile online iran pubg fortnite clash clash royale clash royal کال آف دیوتی موبایل آنلاین پابجی کلش اف کلنز کلش رویال فورتنایت فیفا ۲۱ فیفا ۲۲ fifa 2020 fifa 2021 fifa 2022 ea championship game reward

فریبنده ساده، دیوانه کننده سرگرم کننده

 

hearthstone

 

Hearthstone یک بازی رایگان کارتی بر اساس دنیای فانتزی مجموعه وارکرفت است که برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند عرضه شده. شما از میان ده کلاس مختلف یک قهرمان را انتخاب می‌کنید و به وسیله کارت‌ها، جادوها و موجودات خیالی به نام مینیون با سایر بازیکنان به صورت آنلاین رقابت می‌کنید. وقتی پیروز می‌شوید که میزان سلامتی طرف مقابل به صفر برسد. در هر نوبت یک بازیکن، کریستال مانا به دست می‌آورد و کارتی را بازی می‌کند. از این کریستال‌ها می‌توان برای جادو کردن و ظاهر کردن مینیون‌ها استفاده کنید. هرچه کارت‌های قدرتمندتری استفاده کنید مانای بیش‌تری نیز می‌بایست مصرف کنید. در ابتدای هر دور بازی مخزن مانای شما پر می‌شود تا بتوانید دوباره از کارت‌ها استفاده کنید. همچنین حداکثر ده کریستال مانای اضافه نیز به دست می‌آورید. شما می‌توانید جادوها را مستقیماً روی یا موجودات مینیونی رقیب یا خود قهرمان رقیب پیاده کنید. هر کدام از موجودات کمکی یک عدد حمله و سلامتی دارد که نشان دهنده قدرت ضربه آنان و میزان مقاومتشان در برابر حمله است.

بازیکنان در بازی hearthstone مجموعه‌ای از کارت‌های گوناگون را مشاهده می کنند که می توانند آن ها را در طی بازی و یا به وسیله پرداخت‌های درون برنامه‌ای به دست آورند. بعضی کارت‌ها مختص کلاس خاصی هستند در حالی که برخی دیگر برای تمامی کلاس‌ها در دسترس می‌باشند. هر دست از کارت‌های شما می‌توانند تا دو جفت کارت مشابه داشته باشند هر چند اگر کارت شما افسانه‌ای باشد تنها یک جفت کارت مشابه می‌توانید داشته باشید. اگر مجموعه کارت‌های شما از یک کارت خاص بیش از دو جفت داشته باشد می‌توانید آن‌ها را تبدیل به گرد مخصوصی کنید که از این گرد می‌توان برای ساخت کارت‌های جدید استفاده کرد. البته هر چند ماه، یک بسته الحاقی برای Hearthstone عرضه می‌شود که در آن مکانیک‌های گیم پلی جدید و کارت‌های تازه‌ای برای به دست آوردن وجود دارد.


آموزش دانلود بازی  Hearthstone روی پلتفرم های مختلف

(به دلیل تحریم، برای وارد شدن به سایت ها نیاز است که از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده کنید)

برای دانلود بازی hearthstone به صورت رایگان، به سایت battle.net رفته و یک اکانت بسازید، دقت کنید که رمز ورود شما باید ترکیبی از اعداد و حروف را داشته باشد. از همان سایت می توانید برنامه ی battle.net را دانلود کنید، این برنامه چیزی شبیه به Steam است اما فقط شامل بازی های شرکت Blizzard می شود. شایان ذکر است که پای بازی Hearthstone چندی پیش به تبلت ها و گوشی های هوشمند هم باز شده و میتوانید آن را از فروشگاه پلی برای اندروید و از اپ استور برای آیفون و مک از طریق لینک زیر وارد صفحه ی دانلود سایت battle.net شوید.

https://www.blizzard.com/en-gb/apps/battle.net/mobile (اندروید و ios)

https://www.blizzard.com/en-gb/apps/battle.net/desktop (نسخه ویندوز)

برای نصب کافیست  که بعد از اتمام دانلود بازی، آن را اجرا کرده و طبق  Tutorial خود اپلیکیشن عمل کرده تا به راحتی ساز و کارهای اولیه ی آن را فرا بگیرید.


آموزش کامل و گام به گام بازی : hearthstone

 

اصول اولیه ی بازی :

 

در آموزش Hearthstone باید ابتدا به اصول اولیه بازی بپردازیم. هر بازیکن در آغاز باید یک Hero انتخاب کند( که در هر زمان که خواستید می توانید Hero های دیگری انتخاب کرده و با آن ها بازی کنید) بازی ۹ قهرمان دارد که هر کدام یک کلاس محسوب می شوند، کلاس های Hearthstone شامل Druid, Priest, Warlock, Shaman, Mage, Hunter, Paladin, Warrior , Rogue و Demon Hunter می شوند که هر کدام، کارت ها و قدرت های مخصوص به خود را دارند و واضح است که شیوه ی بازی با هر کدام از آن ها هم کاملا با دیگری تفاوت دارد. به جز کارت هایی که به یک کلاس خاص تعلق دارند کارت های زیادی هم به عنوان کارت “بی طرف” شناخته می شوند که تمام کلاس ها قابلیت استفاده از آن را دارند.

هر بازیکن بازی را با سی کارت شروع می کند و Health هر بازیکن هم در شروع بازی ۳۰ است، بازیکنی که Health اش به صفر برسد، بازنده ی بازی خواهد بود. بازی مثل اکثر بازی های کارتی، نوبتی است و درگیری بین کارت ها در هر نوبت (Turn)، از نکات جذاب بازیست. در هر Turn هر بازیکن یک کارت از دسته ی کارت های خودش بیرون می کشد و نفر اولی که بازی را شروع می کند در ابتدا ۴ کارت و نفر دوم در ابتدا ۵ کارت دارد، به علاوه ی کارتی به نام Coin به این معنی که نفر دوم یک کریستال مانای اضافه دارد.


 

معرفی انواع کلاس های بازی hearthstone

 

(رنگ ها بر اساس رنگ کلاس ها در خود بازی میباشد.)

 

demonhunter

 

 

 


 

تو آماده نیستی!

نیروهای مخرب آشوب را به عنوان شکارچی شیطان در برابر دشمنان خود بکاربگیرید. با استفاده از حملات سریع و ویرانگر، متحدان اهریمنی عظیم و جادوهای پر هرج و مرج،نیروی نفرت 10000 ساله را به دشمنان خود نشان دهید.

قدرت hero : 

با چنگ و دندان بجنگید تا هر کسی که جرأت ایستادگی در مقابل شما را دارد پیروز شوید.

 

Demon Claws


 

برای به دست آوردن یک حمله در هر نوبت، قدرت Demon Hunter را فعال کنید.


 

druid

 

 

طبیعت علیه شما قیام خواهد کرد!
تعادل را با در نظر گرفتن انواع مختلف طبیعت وحشی حفظ کنید و خشم طبیعت را بر دشمنان خود بیاندازید. درویدها مبارزان انعطاف پذیری هستند که انتخاب تقریباً نامحدودی در نحوه برخورد با حریفان خود دارند. علاقه‌مندان را به کار ببندید، جانوران را وادار کنید، از قدرت‌های شفابخش استفاده کنید، یا طلسم‌های آسیب‌رسان را در برابر هر چیزی که نظم طبیعی را تهدید می‌کند به کار ببرید.



قدرت hero 
خوی وحشی خود را در آغوش بگیرید تا پوست خود را محکم کنید و پنجه های خود را تیز کنید.

 نام قدرت: Shapeshift

 

برای بدست آوردن یک زره و یک حمله در این نوبت، قدرت قهرمان دروید را فعال کنید.


 

hunter

 

 

بگذارید شکار شروع شود!
به گفته هانتر، حمله بی رحمانه با چنگ و دندان بهتر از هر دفاعی است. این طریقه بقا تنها به طبیعت وحشی خود ضربه می زند تا طعمه خود را با تله های مخفی، جانوران رام شده و رگبار تیرهای دمنده از بین ببرند.

قدرت قهرمان شکارچی


 

آماده! هدف! آتش!


 

Steady Shot

 

 

 

برای وارد کردن 2 damage به قهرمان دشمن، قدرت قهرمان شکارچی را فعال کنید.

 

 

 

 

 

mage

 

 

جادوی من شما را تکه تکه می کند!
هیچ قهرمان دیگری به اندازه یک Mage نمی تواند با مهارت و قدرت خالص از طلسم محرمانه استفاده کند. Mage با استفاده از مجموعه جادوهای بی‌رقیب خود، می‌تواند تمام مینیون‌ها را نابود کند، آسیب‌های مخربی را مستقیماً به دشمن خود وارد کند، یا موجوداتی با انرژی خالص را برای انجام خواسته‌های خود احضار کند.

قدرت قهرمان جادوگر
با شعله جادویی مخالفان نالایق را منفجر کن.


Fireblast
 

قدرت قهرمان Mage را فعال کنید تا به هر هدفی که انتخاب می کنید 1 آسیب وارد کنید.

 

 

 


 

 

 

              Paladin

 

 

نور از کسانی که از آن استفاده می کنند محافظت می کند.

شوالیه‌های مقدس ترسناک، پالادین‌ها از مینیون‌های شجاع، جادوهای شفابخش و سپرهای الهی استفاده می‌کنند تا در برابر دشمنان خود محکم بایستند و برای پیروزی مقاومت کنند.

 

به طرف من، قهرمانان نور!

 

قدرت قهرمان پالادین :

Reinforce

 

قدرت پالادین را برای احضار یک مینیون 1/1 Silver Hand Recruit فعال کنید.

 


 

 

 

 

               Priest

 

 

نور به عادل لبخند می زند!

 

نور صدا می زند، اما سایه ها زمزمه می کنند. کاهنان، قهرمانان عدالت، پتانسیل شفابخش بی‌نظیری دارند و می‌توانند افسون‌های مقدس قدرتمندی را به پیروان خود ببخشند. با این حال، روشنایی بدون تاریکی وجود ندارد. کشیش ها همچنین می توانند با استفاده از سایه ها ضربه بزنند تا ذهن دشمنان خود را دستکاری کنند و آسیب های روحی مهلکی وارد کنند.

 

 

قدرت قهرمان کشیش

متحدان خود را با لمس الهی بازیابی کنید.

 

 

Lesser Heal

 

 

نیروی قهرمان Priest را فعال کنید تا 2 مورد سلامتی را به هر هدفی در صفحه بازی بازگردانید.

 

 

 

 

 

                   Rogue

 

 

مراقب پشتت باش!

 

Rogues با استفاده از تیغه نامرئی، سرعت کورکننده و سم مهلک می‌تواند دشمنان خود را قبل از فرار بدون هیچ ردی از آنها نابود کند. زنجیره ای ویرانگر از مینیون ها، جادوها و حملات را در یک نوبت آزاد کنید.

 

قدرت قهرمان سرکش :همیشه یک تیغه آماده داشته باشید.

 

 

Dagger Mastery

 

برای تجهیز یک سلاح با 1 حمله و 2 دوام، قدرت قهرمان Rogue را فعال کنید.

 

 

 

 

 

 

Shaman

 

 

 

طوفان، خاک و آتش، به ندای من توجه کن!

Shaman که استاد عناصر اولیه است، نیروهای طبیعت را دستکاری می کند تا باران های شفابخش را فرا بخواند، سیلاب های گدازه را آزاد کند، یا متحدان روحانی را برای کمک  در نبرد فرا بخواند. لشکریان یک Shaman منعکس کننده تعادل نیروهای طبیعی هستند که آنها را به کار می گیرند: مینیون های همه کاره و قدرتمند، جادوها، حشرات و آسیب.

 

قدرت قهرمان شامن :

عناصر را از طریق نمادهای باستانی قدرت کنترل کنید.

 

Totemic Call


با فعال کردن نیروی قهرمان شامن، 1 نفر از 4 مینیون احتمالی توتم را به صورت تصادفی احضار می‌کند: توتم شفابخش، توتم سنگلاو، توتم سیرینگ، یا توتم خشم هوا.

 

 

 


 

 

 

Warlock

 

 

من کابوس تو هستم!

 

تشنگان قدرت در هنرهای هم‌ زمان، وارلاک‌ها هیچ ابایی ندارند که نفرین‌های ناتوان‌کننده، شیاطین بی‌ملاحظه، یا امواج خشن آتش جهنم را به راه بیندازند. آنها هر چیزی را فدا می کنند تا کسانی را که سر راهشان قرار می گیرند را از بین ببرند حتی سلامتیشان را!

 

 

قدرت قهرمان وارلاک :

 

چه کسی به سلامتی و مانا نیاز دارد وقتی تو میتوانی قدرت داشته باشی؟!

 

 

Life Tap

 

برای کشیدن یک کارت و از دست دادن 2 سلامتی، قدرت قهرمان Warlock را فعال کنید.

 

 

 

 

Warrior

 

 

 

پیروزی یا مرگ!

 

جنگجویان با تجربه با قدرت بی نظیر، جنگجویان بر زرادخانه ای از سلاح ها و زره ها تسلط دارند که به آنها اجازه می دهد هم جنگجویان مرگبار و هم مدافعانی مهیب باشند. آسیب زدن فقط به خشم جنگجو و مینیون‌هایش کمک می‌کند و باعث ایجاد اثرات قدرتمندی می‌شود که توانایی‌های ترسناک آنها را بیشتر می‌کند.

 

قدرت قهرمان جنگجو :

خود را در برابر وحشیانه ترین حملات نیز حفظ کنید.

 

!Armor Up

 

فعال کردن قدرت قهرمان جنگجو "Armor Up!" اعطا 2 زره، که به صورت نامحدود می تواند استفاده شود.

 

 

 

 

معرفی کارت های بازی

 

کارت های Minion 

اما بخش مهم دیگری از آموزش Hearthstone از طریق معرفی کارت های این بازی انجام می‌شود. برای شروع به سراغ کارت های Minion می‌رویم.

Minion ها در واقع سربازان شما هستند، در تصویر بالا کارت Murloc Raider، یکی از ضعیف ترین کارت های بازی را مشاهده می کنید. عدد ۲ زرد رنگ Damage این کارت و عدد ۱ قرمز رنگ Health آن است. و همچنین عدد ۱ ای که بالای آن در الماس آبی رنگ نوشته شده نشان می دهد برای استفاده از این کارت به چقدر Mana Crystal نیاز دارید. در ادامه ی مطلب به طرز کار Mana Crystal خواهیم پرداخت اما نکته ای که در مورد Minion ها باید بدانید این است که در Hearthstone وقتی دستور حمله ی یک Minion به Minion دیگر را می دهید، هر دوی آن ها از هم دیگر Damage خواهند خورد، مثلا اگر Murloc Raider بیچاره را به Minion ای از حریف که Damage بیش از ۱ دارد بکوبید، باید با آن حداحافظی کنید. همچنین به یاد داشته باشید که وقتی کارتی را روی زمین می گذارید باید برای استفاده از آن یک نوبت صبر کنید، این یعنی کارت شما در خطر است.

کارت های Spell در بازی hearthstone

Spell ها یا جادوها کارت هایی هستند که معمولا روی زمین بازی قرار نمی گیرند و استفاده های متفاوتی دارند، برای از بین بردن کارت های حریف، تبدیل کردن آن ها به گوسفند یا حتی دزدیدن آن ها، Spell ها به کمک شما می آیند. در تصویر، کارت نام آشنای Blizzard را می بینید که تمام کارت های حریف را در یخ فرو خواهد برد، طوری که برای یک نوبت نمی توانند از آن استفاده کنند، خوب است نه؟! به خاطر همین باید ۵ مانا  خرج آن کنید.

 


 

برای برنده شدن hero حریف را نابود کنید!

 

نابود کردن HERO یا قهرمان حریف است. با استفاده از تاکتیک‌هایی که به صورت خلاقانه انتخاب می‌کنید می‌توانید رقیب‌ سرسختی برای حریفان خود باشید. در این بازی رتبه اهمیت بسیاری دارد. با کسب رتبه‌های بالاتر با رقیب‌های در سطح خود مبارزه خواهید کرد و این می‌تواند چالشی مهیج برای شما باشد.

در بازی hearthstone شما باید جان هیروی حریف خود را به صفر برسانید تا برنده بازی شوید. یکی از دلایل اصلی جذابیت بازی سیستم نوبتی آن است. برای زمین انداختن هر کارت باید از مانا استفاده کنید. طبیعی است که کارت‌ها نسبت به قدرتی که دارند مانای بیشتری مصرف می‌کنند. مانا توسط خود بازی در هر نوبت به شما تعلق خواهد گرفت به صورتی که در نوبت اول، یک مانا و در نوبت دوم، دو مانا و به همین ترتیب تا ۱۰ مانا به شما تعلق می‌گیرد و همین باعث می‌شود که بتوانید در نوبت‌های بالاتر از کارت‌های باکیفیت‌تری استفاده کنید.

در یکی از مودهای بازی دو بازیکن به صورت تصادفی مقابل هم قرار می‌گیرند. هر کدام از بازیکن‌ها که بتواند با استفاده از هوش خود و تاکتیک‌هایی که پیاده می‌کنند جان حریف را به صفر برساند برنده بازی می‌شود. یکی از جذابیت‌های این بازی رقابت‌های پیاپی برای کسب رتبه‌های بالا است. در دنیای گیمرها همچنان برتری در میان دیگر بازیکنان افتخار بزرگی محسوب می‌‎شود. این بازی برای کسانی که اهل رقابت و چالش هستند بهترین انتخاب می‌باشد.

در بازی hearthstone همیشه در حال رقابت هستید و با پیروزی و شکست درس‌هایی برای بازی ‌های آینده خود کسب می‌کنید.

شاید این بازی در ظاهر بسیار ساده به نظر بیاید اما اینگونه نیست. بازی Hearthstone در عین سادگی، دارای ظرافت و پیچیدگی های بسیار زیبایی است.

 


 

Mana Crystal و Coin 

 

سیستم بازی hearthstone به نحوی است که نفر اول که بازی را شروع می کند در نوبت اول ۱ مانا خواهد داشت، در نوبت دوم ۲ مانا و همین طور تا آخر. بیشترین مانایی که می شود داشت ۱۰ است، بنابراین هر چه بازی جلوتر می رود تعداد کارت هایی که می شود بازی کرد بیشتر می شود و کیفیت آن ها هم بالا می رود، مطمئنا کارتی که ۸ مانا نیاز دارد یک کارت قوی است. لابد می پرسید کسی که به عنوان نفر دوم بازی را شروع می کند کاملا بدبخت است چرا که حریفش همیشه یک مانا بیشتر دارد، اما این طور نیست، نفر دوم کارت Coin را دارد که می تواند در یکی از نوبت ها یک مانا به خودش بدهد. علاوه بر Coin در ابتدای بازی هم یک کارت از حریف خود بیشتر دارد، پس دوم بودن اصلا بد نیست. همچنین همیشه این طور نیست که وقتی ۵ مانا دارید بتوانید همه ی آن را استفاده کنید، بستگی دارد در دست تان چه کارتی داشته باشید و آن ها قابل بازی باشند یا نه.

 

 


 

قابلیت های دیگر کارت های بازی hearthstone

 

برای بهبود آموزش بازی hearthstone باید به سایر قابلیت ‌های کارت‌ ها نیز توجه کنیم؛ در همین راستا این ویژگی‌ها را در ادامه مرور خواهیم کرد.

Taunt: کارت هایی که دارای قابلیت Taunt هستند معمولا کارت های دفاعی محسوب می شوند، وقتی یک کارت Taunt روی زمین بازی دارید، حریف شما نمی تواند با Minion هایش به هیرو و کارت های دیگر شما حمله کند و این کارت به نوعی از آن ها محافظت خواهد کرد. اما جادوها همچنان روی تمام کارت ها قابل استفاده هستند، چه با Taunt و چه بدون آن.

Charge: کارت های دارای Charge کارت های حمله ای تر هستند، وقتی کارتی با Charge را روی زمین می گذارید لازم نیست یک نوبت برای استفاده از آن منتظر شوید و می توانید بلافاصله به حریف خود حمله کنید. بدیهی است که کارت های Taunt حریف ممکن است جلویتان را بگیرند، اما اگر هوشمندانه عمل کنید ممکن است بتوانید با کارت های دارای Charge حریف را غافلگیر کرده و بازی را به نفع خود تمام کنید.

Divine Shield: کارتی که Divine Shield داشته باشد می تواند یک بار Damage خوردن از حریف را بدون هیچ آسیبی تحمل کند، یعنی یک بار باید سپر دفاعی آن را شکست و یک بار هم خودش را کشت.

Windfury: اگر Minion ای قابلیت Windfury داشته باشد، این بدین معنی است که وقتی نوبت به حمله ی آن می رسد، به جای یک بار، دو بار می تواند حمله کند. ترکیب کارت های Windfury با جادوهایی که damage کارت ها را بالا می برند بسیار مرگبار خواهد بود.


 

در بازی hearthstone بهتر است اول حساب مینیون‌ها را برسید 

 

در بیش‌تر مواقع بهترین راهکار در بازی hearthstone ابتدای هر مبارزه از بین بردن مینیون‌های رقیب است. اگر چه شاید درگیری مستقیم با رقیب وسوسه انگیز باشد به خصوص که هدف نهایی نیز همین است. اما اگر همان اول کار سعی کنید مینیون‌های رقیب را از بین ببرید عمل هوشمندانه‌ای انجام داده‌اید. زیرا هر مینیون می‌تواند فارغ از جادوها در هر دست از بازی به شما حمله کند. از این جهت مینیون‌ها از جادوها با ارزش‌تر هستند. دیگر اینکه اگر با جادو مینیون‌های رقیب را از بین ببرید بدین صورت مینیون‌های شما بیش‌تر دوام خواهند آورد و شما در هر دست بازی می‌توانید آسیب بیش‌تری به رقیبتان وارد کنید. همچنین افزایش سلامتی مینیون‌های شما مهم است پس سعی کنید اغلب به جای خودتان مراقب مینیون‌ها باشید.

 


داد و ستد موثر داشته باشید

 

شما نمی‌توانید با جادو تمامی مینیون‌های دشمن  را نابود کنید در نتیجه باید به این که کدام یک از موجودات کمکی حریف را انتخاب کنید حساس باشید. اگر بخواهید با مینیون‌ها به جنگ مینیون‌های حریف بروید نیز هر دو طرف آسیب می‌بینند. پس بهتر است سعی کنید با مینیون‌های کوچک خود دشمنان بزرگ‌تر را هدف قرار دهید. مثلاً اگر یک مینیون 2/1 دارید و مال حریف 5/2 است در وضعیت خوبی هستید. یعنی قدرت آسیب حریف پنج و شما دو است و میزان سلامتی شما یک و حریف دو. در چنین وضعیتی اگر حمله کنید مینیون شما و رقیب هر دو از بین می‌روند اما مینیون مقابل شما بزرگ‌تر و با ارزش‌تر بوده است. پیروزی در این بازی بر مبنای همین داد و ستد موثر است.

متقابلاً اگر مینیون شما 5/2 باشد و بخواهید با آن به سراغ رقیبی با مینیون 2/1 بروید پیروز می‌شوید. شما تنها به یک واحد آسیب برای کشتن موجود کمکی رقیب نیاز دارید پس حمله اضافه مینیون شما به هدر خواهد رفت. اگر نمی‌توانید به وسیله جادو مینیون‌های کوچک را از بین ببرید عاقلانه است که مستقیماً به خود رقیبتان حمله کنید تا قبل از این که او بخواهد تکنیک پیش گفته را روی شما پیاده کند.

 


 

از مانای خود استفاده کنید

هر کریستال مانا نمایانگر یک واحد قدرت است که می‌توانید آن را روی صفحه بازی اجرا کنید. در پایان نوبتتان اگر مانای شما باقی بماند به خاطر آن جایزه‌ای دریافت نمی‌کنید. پس سعی کنید در هر نوبت تا جای ممکن از مانای خود استفاده کنید. برای مثال اگر شش کریستال مانا دارید بهتر است از کارت‌هایی که دو و یا سه کریستال قیمت دارند استفاده کنید تا کارت‌هایی که پنج یا شش کریستال می‌ارزند. در اینجا نکته اساسی این است که مقداری کارت برای دست‌های بعد خود نگه دارید. اگر تمام کارت‌های دست خود را بازی کنید قدرت شما در دست‌های بعد پایین خواهد آمد. بدتر آن است که بخواهید فقط به کمک مینیون‌ها با رقیب مبارزه کنید. در این صورت باید تمام مینیون‌ها را روی صفحه بچینید. این به بازیکن مقابل شما امکان می‌دهد تا با کارت‌هایی نظیر حمله آتشین، به تمامی مینیون‌های شما آسیب وارد کند.

 


 

حالات رتبه بندی نشده و استاندارد hearthstone را بازی کنید.

 

در بازی hearthstone حالات مختلفی برای بازی کردن و لذت بردن از آن وجود دارد که خیلی زود هم رقابتی می‌شوند. پس تا موقعی که حرفه‌ای بشوید دوره‌های مقدماتی و استاندارد را بازی کنید. این حالت‌ها کمتر رقابتی هستند چرا که معمولاً با هوش مصنوعی‌های قابل پیش بینی بازی روبرو می‌شوید یا به بازیکنانی که آن‌ها نیز مبتدی هستند برخورد می‌کنید. در حالت استاندارد تنها کارت‌هایی که در یکی دو سال اخیر عرضه شده‌اند در دسترس شما قرار می‌گیرند. این موجب می‌شود که با کلکسیون عظیم و پیچیده کارت‌ها درگیر نشوید. شما همچنین می‌توانید حالت ماجرایی تک نفره را بازی کنید در این بخش کارت‌های خاصی در دسترس هستند که در بخش چند نفره وجود ندارند. قدرت بالای آنان موجب سرگرم کنندگی بیش‌تر بازی می‌شود. همچنین بدین وسیله فرصت پیدا می‌کنید با کارت‌های استاندارد بازی کنید که همیشه هم مورد توجه شما نیستند آشنا شوید. 

 


 

مأموریت‌های بازی hearthstone را انجام دهید

 

در Hearthstone برای خرید بسته‌های کارت‌ها به طلا نیاز دارید. گرچه با هر سه پیروزی ده واحد طلا کسب می‌کنید اما با انجام ماموریت های بازی نیز طلاهای بیش‌تری به دست خواهید آورد. شما می‌توانید در آن واحد تنها سه مأموریت هم‌زمان داشته باشید. هر روز یک ماموریت به بازی اضافه می‌شود پس حواستان باشد همیشه یک جای خالی داشته باشید. این کسب هر روزه‌ی طلا به شما کمک می‌کند تا مجموعه کارت‌های خود را افزایش دهید. شاید ابتدا بازی کردن با کلاس‌های مختلف برای انجام ماموریت ها کمی برایتان عجیب باشد اما می‌ارزد که با این کار با سایر کارت‌هایی که ممکن است رقیبانتان علیه شما استفاده کنند، آشنا شوید. بازی یک رویداد هفتگی با قوانین جالب نیز دارد که اگر در آن پیروز شوید بسته‌های کلاسیک کارت دریافت می‌کنید. این کارت‌های کلاسیک برای بازیکنان تازه کار بسیار ارزشمند هستند و هسته کلکسیون کارت‌های شما را تشکیل می‌دهند و مانند کارت‌های بسته‌های مکمل سال به سال عوض نمی‌شوند.       Arena نیز یک حالت چالش برانگیز دیگر است که می‌تواند سرگرم کننده باشد، به خصوص اگر تازه کار باشید. شما در این حالت باید از کارت‌های اتفاقی استفاده کنید که ممکن است در کلکسیون شما وجود نداشته باشند. اگرچه ورود به Arena نیاز به هزینه کردن طلاهایتان دارد و اگر نسبت به پیروزی خود مطمئن نیستید بهتر است از خرج کردن طلا اجتناب کنید. در انتها رویدادهای فصلی نیز فرصت‌های عالی برای پیروزی در اهدافی با جوایز بزرگ‌تر هستند پس حواستان به آنان نیز باشد.

 


 

تمام قهرمانان را در بازی hearthstone به تراز ده برسانید

 

سریع‌ترین مسیر برای به دست آوردن مجموعه‌ای از کارت‌های قدرتمند رساندن تمام کلاس‌ها به تراز ده است. هر وقت که یک دور بازی می‌کنید، کلاس شما امتیاز تجربه کسب می‌کند که در انتها به افزایش تراز می‌انجامد. تا موقعی که به تراز ده برسید. هر وقت افزایش تراز پیدا کنید یک کارت پایه دریافت می‌کنید. اینان شبیه کارت‌های کلاسیک هستند که برای شروع Hearthstone ضروری می‌باشند. اگر ماموریت های روزانه بازی hearthstone انجام می‌دهید و از تمام کلاس‌ها استفاده می‌کنید رسیدن قهرمانان شما به تراز ده چندان طول نخواهد کشید.

 


 

کارت Whizbang بسازید

 

همان طور که پیش‌تر بیان شد در بازی hearthstone باید گرد خاصی را جمع کنید. این گرد مخصوص را می‌توان با از بین بردن کارت‌های مشابه کسب کرد. وقتی یک کارت را نابود می‌کنید می‌بینید که یک شیشه آبی رنگ کنار دکمه ساخت و ساز در پایین سمت راست صفحه «کلکسیون من» به لرزه در می‌آید. کارت‌های بسیار با ارزش حدود هزار و شش‌صد واحد شن قیمت دارند. اگرچه ساخت کارت‌های ارزان‌تر برای تازه سازی مجموعه‌تان کار جذابی است اما یک کارت وجود دارد که پس‌انداز کردن برای آن برای یک بازیکن جدید حیاتی به نظر می‌رسد. وقتی که یک دست کارت جدید می‌سازید بازی سه دستور پخت کارت به شما پیشنهاد می‌کند. یکی از آن‌ها از کارت‌های کلاسیک و ابتدایی استفاده می‌کند. در حالی دیگری از کارت‌های الحاقی بهره می‌برد. وقتی یک دستور پخت را انتخاب می‌کنید موجب می‌شود دست کارت‌های شما به وسیله کارت‌هایی که در مجموعه خویش دارید و در دستور پخت نیز وجود دارند پر شود. این به شما اجازه می‌دهد کارت‌هایی که ندارید را جایگزین کنید. اینجا جایی است که Whizbang تمام این پروسه را پیش می‌برد. وقتی Whizbang را به دست خود اضافه می‌کنید کارت‌های دیگر حذف می‌شوند. چرا که وقتی با Whizbang بازی می‌کنید به همه هجده دستور پخت که در سایر کلاس‌ها وجود دارند دسترسی می‌یابید. از سوی دیگر نمی‌توانید خودتان انتخاب کنید که با کدام کلاس بازی کنید. اما توجه داشته باشید این امکان را پیدا می‌کنید که با کارت‌هایی بازی کنید که در مجموعه خود ندارید، از قبیل کارت‌های بسیار کمیاب و افسانه‌ای. به‌علاوه این دسته از کارت‌ها بسیار متعادل هستند و نیاز شما را به تحقیق و بررسی در مورد کارت‌ها را برطرف کنند.


هرگونه استفاده یا کپی برداری از سایت irgrand.ir بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
 

https://www.blizzard.com/en-gb/

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش